دنیای عجیب

دانلود از آپلود کده

دانلود از پرشین گیگ pasword: hackerni

این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا آیکن فایل های exe را

به راحتی از فایل exe جدا کنید همچنین از قابلیت های دیگر این نرم افزار

پشتیبانی از بعضی فرمت های صوتی و تصویری می باشد

آموزش جدا کردن آیکن از فایل :کافیست برنامه را اجرا کنید

و بعد فایل exe که قصد دارید آیکن آن را بگیرید فایل exe

مورد نظر خود را کشیده و داخل برنامه بندازید



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزار Winrar password finder به کاربران در خصوص استفاده از فایل های RAR که پسورد فایل ها را فراموش کرده اند  کمک می کند  و رمز را بازیابی می کند.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

XLS Viewer نرم افزاری کم حجم برای باز کردن و مشاهده اسناد اکسل (XLS) مي باشد و نيازي به نصب برنامه اكسل نيست . اين برنامه قابل اجرا روي ويندوز هاي 2000 ، xp و ويستا ميباشد و چارچوب مور نياز براي نصب اين برنامه NET 2 Framework  ميباشد .



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Free Opener نرم افزاری است بسیار کاربردی و همانطور که از نامش بر می آید کار آن باز کردن فایلهای مختلف است . با در اختیار داشتن این برنامه جالب می توانید بسیاری از فرمت های مختلف که روزانه با آنها سروکار دارید بدون نیاز به نصب یا استفاده از نرم افزارهای مختلف باز کرده و از محتوا و اطلاعات آنها استفاده کنید . از فایلهای آفیس نظیر DOC/DOCX, XLS/XLSX, CSV گرفته تا فرمت های ویدیویی نظیر AVI, WMV, FLV, MPG, MOV و فرمت های صوتی MP3, WMV, MID, WAV و حتی تصاویر PNG, JPEG, BMP, GIF, TIFF, ICO همگی از جمله ی فرمت هایی هستند که با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی یک کلیک همه ی آنها را باز کنید . این برنامه که به صورت پرتابل ارایه شده است می تواند به کپی شدن بر روی حافظه های قابل حمل شما نظیر فلش مموری ، در مواقعی که با کامپیوتری به جز رایانه خود کار می کنید بتوانید از فایلهای مختلفی که بر  روی آنها ذخیره شده است استفاده کنید . علاوه بر فرمت های یاده شده بیش از ۷۰ فرمت مختلف دیگر نیز توسط Free Opener قابل باز گشایی هستند که از میان آنها می توان به نمونه های دیگری نظیر فایلهای کد ( java و PHP ) ، فتوشاپ ( PSD ) ، پاورپوینت ، آرشیو های فشرده ، آیکون و … اشاره نمود .

 



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

Free Fixer نرم افزاری چند منظوره برای حذف نرم افزار هایی که به طور ناخواسته در سیستم شما نصب شده اند از قبیل : ابزار های تبلیغاتی مزاحم ، ابزار هاي جاسوسي،تروجان ها،ويروس ها و كرم ها و همچنين فایل های آسیب دیده را تعمیر می کند .



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

نرم افزار SetupBox كه براي ساخت فايل نصب برنامه بكار برده مي شود اين امكان را به كاربر مي دهد نا به كمك بسياري از دستور العمل ها مانند: موسيقي پس زمينه ،رجيستري،سيستم لايسنس ،تصاوير پس زمينه ، فايل هاي اضافي براي نصب و غيره فايل نصبي خود را بسازد.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

نرم افزار DDR - Memory Card Recovery دارای محیطی ساده برای استفاده از کاربران در جهت بازگرداندن عکس ها یا فایل های پاک شده آنها از روی Memory Card مي باشد. اين نرم افزار قابليت بازگرداني اطلاعاتي كه به طور تصادفي ، بر اثر ويروس ، فرمت شدن ديسك و يا بر اثر خرابي ديسك پاك شده اند ؛ دارد.

 



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزارهای ساخت Setup بسیار متنوع اند و هریک امکانات خاصی را ارائه می دهند. نرم افزار SSE Setup یکی از گزینه های مناسب برای رفع نیازهای تولید کنندگان نرم افزار خواهد بود. توسط این نرم افزار می توانید به راحتی و در اسرع وقت برای پروژه های نرم افزاری خود فایل نصب تولید کنید.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزار فارسی بیدار برای استفاده از زمان هایی است که دسترسی به سیستم خود ندارید یا زمان هایی که پشت سیستم نیستید و می خواهید سر ساعت معینی سیستم شما شروع به کار و سر ساعت خواصی خاموش باشد. از طریق این نرم افزار می توانید به منظور انجام عمليات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازي مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمايشگر، اجراي برنامه و ريبوت کردن مودم ADSL در زمان يا دوره زماني خاص استفاده کنید .



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

شده گاهي اوقات بخواهيد فايل يا پوشه هايي را به پوشه ديگر انتقال دهيد يا كپي كنيد اما عمل انتقال شما به كپي تبديل شده باشد ، اين نرم افزار بر عمل شما مديريت ميكند كه كشيدن يك فايل به پوشه الزاما عمل كپي باشد يا عمل انتقال. نحوه كار با نرم افزار نيز آسان است به طوريكه با انتخاب copy item ، عمل كشيدن و رها كردن باعث كپي شدن و با انتخاب move item ، فايل انتقال داده خواهد شد.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

نرم افزار Secure Eraser با استفاده از معروفترين روش هاي حذف داده و بازنويسي از اطلاعات حساس با روشي مطمئن ، شما را از حذف اطلاعاتتان بدون بازگشت مطمئن مي سازد .

سادگي پنچره اين نرم افزار علاوه بر استفاده آسان ، قابليت اين را هم دارد كه تا سقف حداكثر ۳۵ بار داده هاي حساس شما را بازنويسي كند كه خيال شما را از عدم دسترسي دوباره آن داده يا اطلاعات راحت مي كند، صرف نظر از اینکه آیا آنها از فایل ها، پوشه ها، درایو ها، سطل آشغال و یا اثری از گشت و گذار هستند.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

زمانی که شما ۱ فایل را از روی سیستم پاک میکنید، تنها مرجع به فایل را از روی جدول سیستم فایل خود پاک میکنید . این فایل هنوز بر روی دیسک وجود دارد تا زمانيكه داده های دیگر آن را بازنویسی كنند .

نرم افزار Eraser اين امكان را فراهم ميكندتا فايل ها و پوشه ها را بسیار آسان و ایمن حذف کنید و فايل هاي پاك شده را با داده های تصادفی حذف شده بازنویسی ميكند كه در برنامه گزينه اي براي تعداد دفعات اين كار وجود دارد و شما می توانید بلافاصله فایل ها و پوشه ها با استفاده از رابط کاربری برنامه بنا به درخواست به صورتي امن در یک زمان خاص با استفاده از زمانبندي حذف کنید . هر چه تعداد دفعات بازنويسي فايل هاي پاك شده بيشتر باشد باعث ميشود خيال شما راحت تر شود كه ديگر فايل پاك شده باز نخواهد گشت .



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

 یک کامپیوتر به دلایل مختلفی ممکن است Shutdown، Restart و یا Sleep شود! در اینجاست که نرم افزار Don't Sleep به کمک کاربران می آید، این نرم افزار به گونه ای عمل میکند که تمامی این عملیاتها را به هر دلیلی که باشند، غیر فعال می کند و با خیال راحت می توانید فایل های مورد نظر خود را بدون ترس از به خواب رفتن سیستم و یا ... برای دانلود قرار دهید و یا برای سایر کارها سیستم را برای مدت خاصی روشن بگذارید .



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

IObit Unlocker 1.0 همه ما تکنون به دلیل برخی مشکلات ویندوز ، در کار با فایل هابه مشکلاتی برخورد کرده ایم. مشکلاتی نظیر حذف نشدن یک فایل یا فولدر و برخورد با پیغام خطایی مبنی بر اینکه فایل یا فولدر مربوطه توسط یک نرم افزار دیگر در حال اجراست و یا پیغام های این چنینی مشابه. برای حل این مشکلات می توانید از نرم افزار کاربردی و کم حجم IObit Unlocker استفاده نمایید.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

RoboTask نام نرم افزاری هوشمند و ربات گونه برای انجام اتوماتیک و انجام فرامین شما در کامپیوتر می باشد. با داشتن این نرم افزار با خیالی آسوده تمامی کارهای کامپیوتری خود را به این نرم افزار بسپارید. عازم سفر هستید ، دسترسی به اینترنت ندارید و میخواهید ایمیلی در نبود شما خودکار ارسال شود کافیست آدرس ایمیل ، موضوع و زمان ارسال را به نرم افزار بدهید و RoboTask خودکار این کار را برای شما انجام خواهد داد البته این گوشه ای از صدها کاری است که این نرم افزار برای شما انجام می دهد. انجام کارهایی نظیر ( کپی ، پیست ، کات و...) ، انجام کارهای مختلف برروی FTP و سرویس های وب ، امکان اجرای فایل های متنی ، امکان خاموش کردن خودکار کامپیوتر ، تهیه بکاپ خودکار ، امکان دانلود اتوماتیک از اینترنت با دستور تعیین شده توسط شما و ... از جمله ویژگیهای این نرم افزار می باشد.

 

روش نصب و کرک نرم افزار RoboTask :
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل RoboTask.v5.6.4.809.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Patch شوید و فایل Patch.exe را در محل نصب برنامه کپی نمایید.
5 – پس از آنکه فایل Patch.exe را کپی کردید آنرا اجرا کنید. (در ویندوز Vista و 7 ابتدا بر روی فایل Patch.exe کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
6 – در پنجره ی ظاهر شده بر روی قسمت JUNLAJUBALAM (متن آبی رنگ) کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل رجیستر به پایان برسد و سپس پنجره را ببندید.
7 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

CD DVD Label Maker یک نرم افزار حرفه با کاربرد آسان می باشد که می توانید از آن در زمینه طراحی کاور سی دی و دی وی دی های مورد نظر خود مانند ویدئو، موزیک، عکس های خانوادگی، پشتیبان اطلاعات، هدیه و … استفاده نمایید. این نرم افزار با محیط گرافیکی خود به شما امکان ساخت آسان کاور و لیبل دیسک ها و در نهایت پرینت آن ها را میدهد. این نرم افزار به شما در پیدا کردن دیسک مورد نظرتان در میان تمامی دیسک ها به شما کمک خواهد کرد. همچنین این نرم افزار از انواع دیسک ها، جلدها، کاغذ ها، پرینترها و تمامی موارد مورد نیاز دیگر در زمینه طراحی کاور پشتیبانی به عمل می آورد.



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

تبدیل تاریخ و استفاده آن در کار های روزمره ی ما تا حدی رسیده است که نیاز به یک نرم افزار برای ایجاد این تبدیلات احساس می شود. نرم افزار TarikhDaar 1.1 ابزار کم حجم و رایگانی است که شما با استفاده از آن میتوانید انواع تاریخ های شمسی، میلادی و قمری را به یکدیگر تبدیل کنید .

 



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزار SaiedSoft ShutDown System این امکان را به شمان می دهد که شما با دادن ساعت یا دقیقه یا ثانیه سیستم خود را خاموش نمایید



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

 دانلود از آپلودکده

TypingMaster برنامه آموزشی تایپ حضوری و کمک قدم به قدم شما برای حرفه ای شدن در تایپ با تمرین های اختصاصی می باشد. این نرم افزار با مهیا سازی تمارین مختلف و مفید شما را در پیشرفت مرحله به مرحله در زمینه ی تایپ سریع و مفید پیش می برد و به شما نقاط قوت و ضعفتان را در تایپ گوش زد می كند تا بر نقاط قدرت آگاهی یابید و بر نقاط ضعف با تمرین بیشتر غلبه كنید. همچنین این نرم افزار توسط آمارهای گرافیكی كه ارائه می كند میزان دقیق پیشرفت شما را به صورت نمودار و ... به شما نمایش می دهد و قرار دادن تمرین های بسیار هیجان انگیز، بازی های مرتبط، ایجاد گروه کاری و مدیریت آن توسط مدرس، ایجاد تنوع در تمرین های مطرح شده و ... باعث شده تا این نرم افزار به یک نرم افزار بی نظیر در زمینه آموزش تایپ تبدیل شود. این نرم افزار به شما آموزش می دهد كه چگونه به طور موثر از تمامی كلید های صفحه كلید استفاده نمایید. همچنین این نرم افزار می تواند به صورت چند User طراحی شود و همزمان چندین كاربر توانایی تایپ خود را بهبود ببخشند. از ویژگی های خوب دیگر این محصول می توان به كم كردن اشتباهات تایپی كاربر و صرفه جویی در وقت با ارزش شما و كاستن خستگی و استرس ماهیچه ها در اثر تایپ و تمركز حواس كاربر در متنی كه می نویسد و ارائه می نماید نام برد.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده 

 

Bandisoft Bandicam از نرم افزارهای کم حجم و کاربردی ضبط ویدئو محسوب میشود که به کاربر این امکان را میدهد که فقط تصویر بخش خاصی از صفحه یا تصویر برنامه یا بازی را که از تکنولوژی DirectX/OpenGL پشتیبانی میکند ضبط نماید . از ویژگیهای منحصر به فرد نرم افزار Bandisoft Bandicam این است که میتواند تصاویر مورد نظر را با فشردگی بسیار بالا و با حفظ کیفیت اورجینال ضبط کند و به کاربر تحویل دهد که یکی از برتریهای این نرم افزار نسبت به برنامه های هم رده خود است . از دیگر نکات مثبت Bandisoft Bandicam میتوان به ساپورت کیفیت ۲۱۶۰p اشاره کرد .

 

ویژگیهای نرم افزار Bandisoft Bandicam :

  • قابلیت ضبط ۲۴ ساعته بدون توقف
  • فشردگی بالای تصاویر با حفظ کیفیت اصلی
  • پشتیبانی از تصاویری با وضوح ۲۱۶۰p
  • سرعت بسیار بالا در صورت داشتن CPU قوی


ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Lock My PC يک نرم افزار ساده ولي در عين حال قدرتمند براي قفل کردن همه جاي کامپيوتر از دست کاربران غير مجاز است . شما در هنگام ترک کامپيوتر خود مي توانيد تمام قطعات و کليد ها را قفل کنيد ، من جلمه کليد هاي ميانبر ( مثل : alt + ctrl + del) ، موس ، قفل کردن CD/DVD ROM و همچنين قفل کردن کامل صفحه نمايش . هيچ کس نمي تواند از کامپيوتر شما استفاده اي بکند مگر اينکه پسورد شما را داشته باشد . اين برنامه يک برنامه فوق العاده امنيتي از نظر قفل کردن مي باشد.  اين برنامه به سرعت مي تواند کامپيوتر شما را قفل کند تا شما سريع  به مقصود خود برسيد . با کمک یک کلید میانبر می توانید سیستم را قفل کنید. کلیدهای Ctrl+Alt+Del نیز عمل نمی کنند. اگر ویندوز شما چند کاربره است نیز می توانید از این برنامه برای تمامی کاربران استفاده کنید. می توانید کاری کنید که اگر سیستم برای زمانی بیکار بود به صورت خودکار قفل شود. می توانید تنظیمی انجام دهید تا اگر سیستم برای مدت زیادی قفل بود خاموش شود. می توانید از صفحه قفل شفاف و متنوع استفاده کنید. می توانید کاری کنید که برنامه در Task Manager مخفی شود. می توانید در Startupسیستم آن را قفل کنید. می توانید بعد از خاموش شدن سیستم در اثر قطع برق و بالا آمدن ویندوز نیز دوباره آن را به صورت خودکار قفل کنید. می توانید برای قفل شدن سیستم زمان تعیین کنید و .... این برنامه در ویندوزهای 64 بیتی نیز کار می کند



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پیکوفایل

نرم افزار WinRAR یکی از قدرتمندترین مدیریت کنندگان فایلها و بایگانی آنها میباشد.این نرم افزار مشهو فایلهای شما را ۸ تا ۱۵ برابر بیشتر از دیگر نرم افزارها فشرده مینماید و نسخه جدید آن چنین قدرتی را به ارمغان آورده است.این نرم افزار از جمله قویترین های فشرده سازی میباشد که با ابزارهای بیشتری وارد عمل شده تا کاربران خود را راضی کند.این نرم افزار علاوه بر فشرده سازی فایلها و خارج کردن آنها از حالت فشرده،قابلیت بک آپ گرفتن از آنها و بایگانی کردن آنها را نیز دارا میباشد.

این نرم افزار شما را از ازدحام و شلوغی فایلها نجات خواهد داد همانطور که همیشه در رقابت های خود با دیگر همتاهای خود حرف اول را میزند.استفاده از این نرم افزار به راحتی آب خوردن میباشد و ساپورت تمامی فایلهای فشرده اعم از زیپ،رار،ایزو،بین،ایمیج و…از ویژگیهای مفید آن میباشد.



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 

 دانلود از پرشین گیگ

 

تاکنون شاید شما هم به فایل های PDF برخورد کرده باشید که قفل شده بوده و خواندن آن نیاز به پسورد دارد یا فایلهایی که پرینت از آن نیاز به پسورد دارد. توسط این نرم افزار می توانید این نوع قفل ها را شکسته و بدون مشکل از آنها استفاده نمایید. این برنامه از برنامه های بسیار کاربردی خصوصاً برای دانش آموزان، دانشجویان و اساتید می باشد که بصورت مداوم با فایل های PDF در ارتباط با جسجوی مقالات سرو کار دارند.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Advanced PDF Password Recovery Pro نرم افزاری بسیار پیشرفته برای بازیابی پسورد فایل های pdf قفل دار و از بین بردن محدودیت های اعمال شده برروی این نوع فایل ها می باشد. همانطور که میدانید روش دیگری به غیر از پسورد قرار دادن برروی فایل های pdf ، محدود کردن دسترسی های مختلف آن است. برای مثال برخی از فایل ها امکان ویرایش ، پرینت و کپی شدن را ندارد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند پسورد اینگونه فایل ها را بشکند ، امکان از بین بردن این محدودیت ها را نیز دارا می باشد. برخی از فایل های pdf به صورت owner و user پسورد گذاری شده اند که این نرم افزار این نوع محافظت ها را نیز خواهد شکست



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

اگر شما نیز بر روی سیستم خود فایل های زیپی دارید که آسیب دیده و یا خراب هستند و به نظر می رسد که هیچ راهی برای استخراج محتوای آن ها وجود ندارد، این واقعاً ایده خوبی است که ازنرم افزار پیشرفته Advanced Zip Repair برای اکسترکت کردن آن ها استفاده کنید. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های ZIP را تعمیر کنید. یک فایل ZIP می تواند بر اثر دانلود ناقص یا کپی ناقص از یک CD یا DVD خش دار خراب شود. همچنین در صورت بدسکتور دار شدن هارد یا پاک شدن آن و بازيابي ناقص، احتمال خراب شدن آن افزایش پیدا می کند. شما با استفاده از این برنامه می توانید علاوه بر یک فایل ZIP یک فایل exe از نوع فشرده ZIP را نیز باز کرده و تا جایی که امكان دارد اطلاعات سالم موجود در آن را استخراج کنید. این برنامه می تواند فایل های تا حجم 4 گیگابایت را باز کند. همچنین می تواند فایل های چند تکه و به رمز در آورده شده را تعمیر کند. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار این است که می توانید چند فایل را به صورت دسته ای با هم تعمیر کنید.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

درایور های سخت افزار برای استفاده از حداکثر کارایی باید همواره بروز باشند. در این بین نرم افزارهای زیادی وجود دارد که قادر است درایور های شما را بروزرسانی کند. IObit Driver Booster نرم افزاری جدید از شرکت IObit است که قادر است تنها با یک کلیک درایور های شما را اپدیت کند. این نرم افزار با آپدیت درایورها شما در در برابر کراش های ناگهانی ، افت سرعت و ... بیمه میکند. تنها کاری که شما باید انجام دهید کلیک کردن روی دکمه Scan است سپس با پیدا کردن درایور های نیاز به آپدیت کافیست روی Update All کلیک کنید و تمام ! در مقایسه با سایر نرم افزار های اپدیت درایور IObit Driver Booster می تواند عملکرد سیستم شما را بهینه کند و همچنین بهترین عملکرد را در زمان بازی داشته باشید.

 



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

همانطور که می دانید کامپیوتر بصورت پیش فرض دارای ماشین حساب می باشد و شما می توانید یک سری معادلات را با استفاده از ماشین پیش فرض حل کنید اما این ماشین حساب پیش فرض یک سری محدودیت های خاص خودش را دارد. Kalkules یک ماشین بسیار حرفه ای برای تمامی افراد از جمله دانش آموزان , دانشجویان , مهندسین , حسابداران می باشد. شما با استفاده از این ماشین براحتی می توانید هر گونه توابعی را حل کنید از جمع و تفریق و ضرب و تقسیم گرفته تا رادیکال و محاسبه اعداد حقیقی و اعشاری. پس شما با داشتن این برنامه کم حجم دیگر نیاز به هیچگونه برنامه کمکی نخواهید داشت. این برنامه بر روی تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ایکس پی , ویستا , سون و 8 قابل نصب است و سیستم های 32 و 64 بیتی را نیز پشتیبانی می کند.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

XYPlorer نرم افزار مدیریت فایلی با واسطی گرافیکی با چندین سربرگ می باشد با ارائه قابلیت جستجوی فایل قدرتمند، ابزارهای مشاهده چندمنظوره، واسط گرافيكي با قابلیت دلخواه سازی بالا، و روش های متفاوت و منحصربفرد برای خودکارسازی موثر وظایف گردشی می باشد که می تواند به عنوان جایگزینی بسیار مناسب برای برنامه اکسپلورر ویندوز های ۹۸, NT, ME, 2000, XP, XP x64, 2003, Vista, Vista x64 مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از قابلیت مرور سربرگی این نرم افزار خواهید توانست سربرگهای بدون محدودیت از لحاظ تعداد، برای پرش بین فولدرها را تنها با استفاده ازیک کلیک در اختیار داشته باشید. همچنین می توانید سربرگها را تغییر نام دهید، آنها را به یک سو شیفت دهید، آنها را مخفی نمایید، آیتم های مختلف را به درون عناوین سربرگها بکشید و رها نمایید، که البته این سربرگها این توانایی را دارند که پیکربندی های مختلف را بصورت تک تک به خاطر سپرده و نیز پیکربندی های آنها را در بین قسمتهای مختلف به خاطر بسپارند. شما غالبا سیستم خود را برای فایلهایی که در ۲۴ ساعت گذشته افزوده شده اند، جستجو می نمایید. این کار به عهده تب جستجوگر نرم افزار با عنوان “finding tab” بگذارید تا عملیات جستجو را برای شما تنها با استفاده از یک کلیک انجام دهد.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

اگر شما هم جز کسانی هستید که می خواهید ویندوز یا لینوکس را به جای Cd یا DVD از طریق فلش دیسکتان نصب کنید Rufus بهترین پیشنهاد به شماست. این نرم افزار سریع ترین نرم افزار در ساخت USb بوتیبل میباشد فقط کافیست مسیر درایو Usb را انتخاب کنید و فایل ISo مورد نظر که می خواهید قابلیت بوت پیدا کند را به نرم افزار بدهید نرم افززار به سرعت و آسانی این فایل را برای شما در usb شما به صورت بوتیبل قرار کپی میکند.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

 

Print2PDF توانایی  ساخت فایل PDF از داخل هر نرم افزاری که قابلیت پرینت گرفتن داشته باشد را  دارد. از کاغذهایی تا اندازه ۲۰۰ اینچ پشتیانی می کند و قابلیت چاپ در هر  دو حالت افقی و عمودی روی کاغذ و کیفیت چاپی تا ۲۴۰۰ dpi را دارد.پشتیبانی  از فرمت های رایج پی دی اف ادوبی ۱٫۳،۱٫۴،۱٫۵ و ISO 19005-1 PDF/A-1 را  دارد. از رمزگذاری ۴۰ بیتی یا ۱۲۸ بیتی RC4 جهت حفاظت از اسناد حساس شما  استفاده می شود. و سطح دسترسی به اسناد قابل تعریف است.استفاده از نرم  افزار Print2PDF بسیار ساده است بطوری که پس  از نصب آن یک پرینتر مجازی که قابلیت اشتراک گذاری در شبکه را نیزدارد،  برای سیستم ایجاد شده و با چاپ هر سندی از درون تمام نرم افزارها با این  پرینتر سند به فایل PDF تبدیل می شود و تنظیمات این پیرنتر مجازی تقریبا  مشابه پرینترهای حقیقی است.



ادامه مطلب

دانلود از پرشين گيگ

 

دانلود ار آپلودكده

Pokki نرم افزاری فوق العاده کاربردی برای ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۸ می باشد که می تواند جایگزین شایسته ای برای منوی استارت محبوب و قدیمی ویندوز باشد. این نرم افزار ، تمام امکانات منوی Start در نسخه های قبلی ویندوز را دارا می باشد. همچنین منوی استارت Pokki یک کادر جستجو دارد که از طریق آن می توانید فایل ها و برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر خود را به راحتی جستجو کنید.



ادامه مطلب

دانلود از پرشين گيگ

 

دانلود از آپلودكده

حتما گاهی پیش آمده که خواسته باشید سی دی صوتی را در سیستم خود ذخیره کنید، ولی بعد از کپی گرفتن فایلهای صوتی از سی دی و کپی آن در سیستم فقط Shortcut های آن کپی شده و فایلهای صوتی بدون سی دی قابل اجراء نیست، با FreeRIP میتوانید به راحتی CD های صوتی را در سیستم خود کپی یا به اصطلاح RIP نمایید. FreeRip ابزاری کاربردی برای ویندوز است که امکان ذخیره سی دی های صوتی را در فرمت های  Wav, MP3, WMA, Ogg Vorbis , FLAC به کاربر می دهد.

 



ادامه مطلب

دانلود از پرشين گيگ

 

دانلود از آپلودكده

Balabolka یک ابزار کاملا رایگان برای تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید. با استفاده از این نرم افزار تبدیل متن به صدا همه نوع صداهایی که بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده است در دسترس Balabolka می باشد. با این نرم افزار تبدیل متن به صوت ، متن روی صفحه نمایش می تواند تبدیل به گفتار شده و به صورت یک فایل WAV و یا یک فایل MP3 ذخیره شود. این نرم افزار تبدیل متن به صدا می تواند محتوای کلیپ بورد و همچنین متون داخل یک فایل Word و فایل های HTML را به راحتی بخواند.

 



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

نرم افزار رایگان Deskspace برنامه ای بسیار جالب جهت افزایش حجم محیط دسکتاپ می باشد که با نصب این برنامه محیط دسکتاپ یا به عبارتی فضای دسکتاپ خود را شش برابر نمایید و دارای 6 دسکتاپ مجزا بوده که تعداد محیط ها در اختیار خودتان می باشد. از ویژگی های قابل ذکر این برنامه می توان به گرافیک سه بعدی این نرم افزار که در هنگام تعویض محیط دسکتاپ ها اشاره نمود البته این نرم افزار دارای تنظیمات زیادی بوده که می توان با تغییر آنها جلوه های دلخواه خود را ایجاد نمود. این نرم افزار برای افرادی مفید بوده که در هنگام کار با ویندوز نرم افزار ها و پنجره های بسیار زیادی را باز می کنند، که برای پیدا کردن نرم افزار و پنجره دلخواه دچار مشکل می شوند. این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه کمک زیادی به مدیریت دسکتاپ های مجازی می کند.



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

نرم افزار Advanced Defrag ابزاری حرفه ای و قدرتمند که جهت بهبود بخشیدن به سرعت هارددیسک و رفع اختلالات موجود در سکتور های آن طراحی و وارد بازار نرم افزار شده است. این برنامه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ی Defrag شما را قادر می سازد تا سریعاً هارد دیسک و پارتیشن های خود را آنالیز کرده و قسمت های جدا از هم و تکه تکه هارددیسک را پیدا کرده و به یکپارچه سازی هارددیسک بپردازید. با اینکار سرعت هارد دیسک و عمر آن بالا رفته و باعث می شود تا فضای از دست رفته و بدون استفاده آن به فضای آزاد برای استفاده تبدیل گردد. 



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پيكوفايل

نرم افزار Craagle یک موتور جستجوی مستقل به منظور یافتن فعالساز نرم افزارهای مختلف می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فعالساز های یک نرم افزار از قبیل crack, serial, key, keygen و سایر فایل های فعالسازی یک برنامه را بیابید. نکته حائز اهمیت در مورد این نرم افزار این است که شما به صورت مستقیم به فعالساز مورد نظر دسترسی خواهید داشت و نیازی نیست که به سایت منتشر کننده آن مراجعه کنید. همچنین این برنامه کاربردی حجمی کمتر از یک مگابایت دارد و به صورت پرتابل می باشد. این نرم افزار از بیشتر سایت های منتشر کننده فعالساز نرم افزارها پشتیبانی میکند و شما با یک جستجو می توانید به تمام آنها دسترسی داشته باشید.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده


نرم افزار Aston که توسط شرکت Aston Shell ارائه شده است دسکتاپ و پوسته ی جدید و استانداردی بوده که انبوهی از امکانات را برای شما به ارمغان خواهد آورد و به شما اجازه خواهد داد تا تنها در عرض چند دقیقه ظاهر دسکتاپ خویش را متناسب با سلیقه و نیاز خود تغییر داده و دسکتاپ زیبا و بی نظیری را برای خود ایجاد نمایید. علاوه بر این Aston با ایجاد تولبار های بسیار زیاد در محیط دسکتاپ آن هم بدون زشت نمودن محیط دسکتاپ، دست یابی شما را به دیگر نرم افزار ها و برنامه های نصب شده بر روی ویندوز را سریع تر نموده و با این کار از هدر رفتن فضای با ارزش دسکتاپ شما جلوگیری کرده و به شما اجازه می دهد تا بتوانید از تصاویر متحرک نیز برای پس زمینه ی دسکتاپ و حتی آیکون های برنامه های خویش استفاده کرده و جذابیتی خاصی به آن ها ببخشید. 



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ZD Soft Screen Recorder:
- مراحل ساده تنظیم ناحیه فیلم برداری
- فشرده سازی همزمان با فیلم برداری جهت فیلم برداری طولانی
- ضبط صفحه نمایش به صورت صاف و بدون کند شدن کامپیوتر
- قابلیت تعیین برنامه زمان بندی جهت شروع و پایان فیلم برداری
- هماهنگ سازی کامل صوتی و تصویری
- قابلیت ضبط صفحه نمایش چند مانیتوره
- قابلیت ثبت صداها از چند منبع مختلف به صورت همزمان
- قابلیت گرفتن عکس با استفاده از کلید های میانبر
- پشتیبانی از فرمت های ویدئویی AVI و WMV به عنوان خروجی برنامه
- امکان ضبط منابع چندگانه صوتی در یک زمان
- قابلیت گرفتن اپنجیال، DirectDraw، Direct3D 8/9/10/11 محتوای ارائه شده روی صفحه نمایش
- قابلیت فیلم برداری از چند صفحه نمایش
- قابلیت فیلم برداری از محیط بازی ها
- قابلیت نشان دادن شماره FPS بر روی صفحه بازی PC
- رابط کاربری ساده و استفاده آسان
- و …



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

 

 

VideoSpirit Pro نام نرم افزاری مفید است که در زمینه بریدن کلیپ های بلند و فیلم ها می تواند بسیار راه گشا باشد. این ابزار که تنها برای بخش بخش کردن یک ویدئو بلند طراحی شده است این امکان را فراهم نموده تا همه کاربران بتوانند به سادگی به خواسته های خود دست پیدا کنند.این ابزار کوچک تعداد افکت جالب هم در خود جای داده تا در صورت لزوم کاربران بتوانند از آن ها استفاده نمایند ؛ پشتیبانی از فرمت های مختلف هم بخشی دیگر از قابلیت های این ابزار به شمار می رود. چسباندن همه تکه فیلم ها به یکدیگر هم گاهی می تواند بسیار جذاب باشد که این کار هم از عهده VideoSpirit Pro به راحتی برخواهد آمد. استخراج صدا از فیلم ها نکته جالبی است که هواداران زیادی میان کاربران دارد چراکه گاهی لازم است موزیک ها را از ویدئو موزیک ها برای اجرا در پلیرهای صوتی استخراج شود. نکته پایانی هم واسط کاربری جذابی است که هر کاربری را برای رسیدن سریع به خواسته هایش یاری می دهد.


ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلود کده

 

 دانلود از پرشین گیگ

معمولاً كامپیوتر در تمام روز كار می كند و مانیتور نیز همواره روشن است و فقط مدت زمان كوتاهی روی Screen Saver است.خاموش کردن مانیتور (به خصوص هرچه قدر که مانیتور بزرگتر باشد)، در صرفه جویی در میزان برق مصرفی کامپیوتر بسیار تأثیرگذار است. زمانی که مانیتور خود را بر روی Screen Saver قرار می دهید، این كار در میزان برق مصرفی تا ۶۰% صرفه جویی می كند و اگر Screen Saver ساده ای نصب كنید، با این كار می توانید میزان برق مصرفی مانیتور را تا ۱۵% كم كنید. اما بهتر است در صورتی كه مدت زمان طولانی نمی خواهید از مانیتور استفاده كنید، مانیتور را به طور كامل خاموش كنید. با استفاده از نرم افزار مفید و کاربردی Turn Off Monitor، قادر خواهید بود تا با تعریف یک کلید میانبر، یک شرتکات بر روی دسکتاپ و یا یک آیکون در سیستم ترای، هر زمان که لازم بود مانیتور سیستم را در حالت استندبای و یا خاموش قرار بدهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید برق مصرفی کامپیوتر را زمانی که از مانیتور استفاده نمی کنید کاهش دهید، توجه داشته باشید که استفاده از این نرم افزار به این صورت نیست که یک محافظ صفحه نمایش سیاه و سفید برای مانیتور خود گذاشته باشید (که آن هم به میزانی برق کامپیوتر را مصرف خواهد کرد)، بلکه به منزله ی خاموشی کامل مانیتور خواهد بود، بدون آنکه نیاز باشد دکمه ی خاموش کردن روی مانیتور را بفشارید.



ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد